zondag 12 januari 2014

Schrijven doet mijn ziel zingen

Life Purpose Oracle Cards
Vandaag heb ik een stukje gepost op mijn ander blog over durven dromen; erachter durven komen wat je hartenwens is.
Wanneer ik er goed over nadenk is mijn hartenwens: schrijven! Gewoon de activiteit van het schrijven waar over dan ook maakt me gelukkig;  Het schrijven in mijn dagboek zowel op papier als in een Word document, het schrijven op mijn blog: Greylady’s Hearth, het commenten op andere blogs en het mailen naar vrienden. Tot nu toe is het nog nooit een droom geweest om een boek of verhaal te schrijven Maar wat niet is kan nog komen.
Waarom nu terug bij dit blog. Waarschijnlijk om mijn liefde voor Tarot en Orakel kaarten te combineren met mijn liefde voor achter elkaar door te schrijven in mijn eigen taal. Begrijp me niet verkeerd. Mijn Engelse blog is mij erg lief. Het brengt me in contact met gelijk gestemde Engels sprekende/schrijvende mensen en het dwingt me om heel goed na te denken over wat en hoe ik iets wil verwoorden. Maar soms verlang ik er gewoon heel erg naar om de woorden uit mijn vingers/pen te laten stromen zonder dat ik moet nadenken over hoe ik het in het Engels zou kunnen vertalen.
Dus daarom wil ik vanaf vandaag een gooi doen om hier regelmatig iets te posten. Mijn dagelijkse kaarten blijf ik in het Engels schrijven. Hier zullen de wat uitgebreidere tarotlezingen of overdenkingen hun plekje vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten