maandag 29 juni 2015

Lief zijn voor jezelf met deTarot of the Sidhe

Vanmorgen heb ik twee kaarten getrokken uit mijn Tarot of the Sidhe met de vraag: Hoe kan ik vandaag extra goed voor mijzelf zorgen? Iedereen heeft wel eens van die dagen waarop je wat extra lief voor jezelf mag zijn. Gisteren was voor mij zo’n dag en vandaag ook nog wel een beetje.
Ik trok: The High Priestess and Warrior Three – Alignment (Staven Drie).


Samen vormen deze twee kaarten een uitgebalanceerd recept voor een verwendag. The High Priestess nodig uit tot introspectie en na te gaan welke gevoelens er spelen. Intuïtief weten we vaak heel goed wat er loos is maar hoe vaak nemen we echt de tijd om onze gevoelens toe te laten. Daarom is het ook belangrijk om mild te zijn voor hetgeen zich aan de oppervlakte waagt.
Een sterk tegenwicht voor deze reflectieve kaart is Warrior Three.  Deze kaart gaat over samenwerking en  succesvolle prestaties. Ik denk dat het goed is om stil te staan bij hetgeen je hebt bereikt; wat wel goed is gegaan tot nu toe en daar ook echt blij mee te zijn. Daarnaast is het heilzaam om als je niet echt top voelt, juist niet alleen te blijven maar het gezelschap van anderen op te zoeken. Samen kun je vaak zoveel meer aan dan alleen. 
Ik heb mij Rozenkwarts bij mij kaarten gelegd om er wat extra liefhebbende energie aan toe te voegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten